پست ثابت

سلاممم جیگراااا

امیدوارم که حال دلتون خوب خوب خوب باشه

نمیدونم یادتون هست یا نه البته خیلی وقته نیومدم تو فضای وبلاگ و طبیعیه یادتون رفته باشه منو

خب من ماهانا که داخل میهن دوستان به انواع و اقسام ماهی ها میشناختن منو هستم 

شاید دوباره شروع به فعالیت کنم ولی احتمالش کمه و این وبم صرفا جهت اینکه با دوستام در ارتباط باشم زدم 

خب دیگه زیادی حرف زدم 

فعلانی ❤️ 

۷ موافق ۰ مخالف

ماهانا دختره ییییی بووووووق تو کدوم گوری بودییییی؟؟؟؟؟؟

من حقیقتش دیگه فضای وبلاگ نویسی کلا جدا شده بودم ولی خب الان برگشتم 😁

وای گاااااد ایا من بیدارممممم؟

بیداری من برگشتم و بعد امتحانات هم بیشتر میام 😁

حالا معرفی نمیکنی بانو؟ 

وای گاد خوبه که برگشتی :")

 

 

الان حتما باید بت بگم قزل الای پنیری تا منو یادت بیاد :"""""

 

قزل آلا پنیریییییییی

یکم راهنمایی پلیز من از پیریام آلزایمری ترم 🥺

الان این "قزل الا پنیریییییییی " نشانه ی تاییده یا تعجب؟😂

 

 

به اسمم یه نظر کن لیدی ,ذره ای تفکر کن شاید به ذهنت خطور نمود

اسمت با ر شروع می‌شد؟ 🤔

ksanfccaurowwwwwwwwwwwwwwwwww

خاب میبینمممممم؟؟؟؟ ملی ام دخترررررررررررررررررررررررررررر

وااااااااااااااااای برگام..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

باورم نمیشههه خوش اومدیییی

البته منم روحم فقط پستای بچه هارو میخونم وگرنه خودمم اونجوری مث قبل نیستم

ملییییییی

مرسییییی چطوریییییی
هممون روح سرگردانیم😂

داداش بی ادب منووو:/

چطووری پشششمک؟

چرا بی ادب حالا عههه😂

حالم که امتحانات تموم شه عالیم

بیشعوووور:/

چرااااا من مظلوم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان